این چیزی است که Vario-X به آن دست می یابد: اتوماسیون 100 درصد غیرمتمرکز بدون کابینت های کنترل. سیستم Vario-X چالش های پیچیده تولید را حل می کند. Vario-X یک سیستم مدولار با راه حل هایی برای هر نیاز ماشینی است که تا کوچکترین جزئیات تصور می شود. شما می توانید سیستم خود را بر اساس تمام قوانین هنر برنامه ریزی و گسترش دهید – انعطاف پذیر، مقیاس پذیر، قابل نصب در ماشین و فشرده.

سیستم غیرمتمرکز ما نیاز به نصب زمان بر را از بین می برد. زمان های راه اندازی و منابع خطا حذف می شوند. از طریق تعمیر و نگهداری پیش‌بینی‌شده، زمان‌های سرویس و توقف با چرخه‌های تولید شما تنظیم می‌شوند. پیچیده به نظر می رسد، اما Murrelektronik آن را بسیار ساده می کند!

آینده اتوماسیون بدون کابینت است.

.هوشمند و ساده
Vario-X یک پلت فرم اتوماسیون مدولار است که راه حلی سفارشی ارائه می دهد. مطابق با نیازهای فردی مشتری توسعه و مهندسی شده است و تمام اجزای اتوماسیون را مستقیماً به نقطه عمل می رساند. این سیستم شامل:

با ادغام یکپارچه درایوهای سروو غیرمتمرکز، مدیریت ولتاژ، سیگنال و داده قابل اعتماد را مستقیماً در میدان تضمین می کند. این بدان معنی است که برای اولین بار، تمام عملکردهای اتوماسیون را می توان به طور کامل غیر متمرکز – بدون کابینت کنترل – پیاده سازی کرد. محفظه‌های مقاوم با محافظت IP67 (ضد آب/غبار) به سادگی در کنار هم در یک صفحه پشتی جامد با نمایه‌های ساخت ماشین یکپارچه قرار می‌گیرند. به این ترتیب، کل ایستگاه را می توان به راحتی و بدون هیچ گونه حفاظت بیشتر به تمام سیستم های پروفیل معمولی متصل کرد و در موارد شدید، حتی می تواند بار پله ای روی بدنه ها را تحمل کند.

عوارض جانبی مثبت از نظر بهره وری انرژی و فضای مورد نیاز: هنگامی که کابینت های کنترل اضافی می شوند، خنک کننده کمتری مورد نیاز است و فضای بیشتری در طبقه مغازه وجود دارد که می تواند برای تجهیزات تولیدی با ارزش افزوده مانند ربات ها استفاده شود.

دوقلو دیجیتال برای برنامه ریزی، نصب، بهره برداری و خدمات
با این حال، VARIO-X تنها یک هواپیمای پشتی، کنترل، کابل و شرکت نیست. کارخانه خودکار شده توسط VARIO-X از همان ابتدا دارای یک دوقلو دیجیتال است. یک تصویر متحرک 1:1 از کارخانه واقعی، که شامل تمام عملکردها و پارامترهای سیستم بعدی است – و این در حال حاضر در مرحله پروژه قبل از سفارش یا مونتاژ اولین جزء مکانیکی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش