اعتماد به نصب شما ماشین سازی یک صنعت گسترده است. نیازها و خواسته های مشتریان به اندازه خود ماشین ها و گیاهان متنوع است. اما، چند موضوع رایج وجود دارد که مقرون به صرفه بودن، هزینه های کلی پایین و افزایش رقابت. تاسیسات باید نقاط ورودی/خروجی را به روشی اقتصادی به کنترلر متصل می کنند تا. Murrelektronik تجربه پذیرش این چالش را دارد. مشتریان ما می توانند از انواع مفاهیم نصب غیرفعال و فعال در طیف وسیعی از ساختارها (توپولوژی حلقه، خط یا ستاره) انتخاب کنند.

ابزار برش فلز
ماژول های Murrelektronik برای استفاده
شامل جعبه های توزیع MVK Metal، MVK Metal Safety، Impact67، Cube67 و غیرفعال می باشند. آنها کاملاً گلدانی هستند، در برابر خنک کننده ها و روان کننده ها مقاوم هستند و در برابر ضربه و لرزش مقاوم هستند. همه اینها ویژگی های مهمی هستند زیرا در ماشین های برش فلز، ابزارها تحت تأثیر شدید مایع خنک کننده و روان کننده ماشین کاری می باشند.

تجهیزات مونتاژ و جابجایی
Murrelektronik محصولات زیر را توصیه می کند
Cube67، Impact67 و جعبه های توزیع غیرفعال ما برای مونتاژ و جابجایی تجهیزات ایده آل هستند. این محصولات به شما این امکان را می دهند که راه حل های غیرمتمرکز ایجاد کنید و فضا را در کابین کنترل به حداکثر برسانید. آنها ضد گرد و غبار هستند و دارای رتبه حفاظتی IP6X هستند.

ماشین های قالب گیری تزریقی
محفظه های فلزی ضروری هستند
قطعات با محفظه فلزی برای ماشین های قالب گیری تزریقی ضروری هستند. به همین دلیل، ماژول فیلدباس فلزی MVK توصیه می شود زیرا همه عملکردها در محفظه فلزی قرار دارند و محفظه به اندازه کافی مقاوم است تا در برابر تأثیرات خارجی که با آن تماس می گیرد، مقاومت کند. MVK Metal همچنین عیب یابی را ارائه می دهد و در عین حال انعطاف پذیری زیادی در نصب دارد.

هزینه کل مالکیت خود را کاهش دهید
به لطف “مدیریت گزینه ماشین” (MOM)، تغییرات ابزار را می توان به سرعت انجام داد. این امر زمان توقف را به حداقل می رساند و تولید را افزایش می دهد. طراحی جمع و جور ماژول های Cube مقاوم در برابر ضربه و لرزش همراه با کابل سیستم مقاوم در برابر پیچش آنها را به انتخابی عالی برای کاربردهای روباتیک تبدیل می کند.

حفاظت از انسان و ماشین
با MVK Metal Safety، Murrelektronik یک راه حل ایمنی بالا ارائه می دهد. این ماژول ورودی ها و خروجی های ایمن را در ترکیب با کنترل ایمن (F-PLC یا CNC) تولید می کند. یک رله ایمنی MIRO SAFE+ اضافه کنید و می‌توانید انواع برنامه‌های ایمنی از جمله ایستاپ‌ها و درب‌های محافظ را طراحی کنید.

تشخیص آسان شد
سیستم فیلدباس Cube67 Murrelektronik گزینه های تشخیصی گسترده ای را ارائه می دهد. دروازه تشخیصی اجازه می دهد تا Plug & Play به این داده ها از طریق یک رابط اترنت دسترسی داشته باشد. اجرای این راه حل آسان است، دستورالعمل های واضحی را در صورت خرابی ارائه می دهد و حداکثر در دسترس بودن دستگاه را امکان پذیر می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش