همیشه یک قدم جلوتر
شرکت‌های صنعت تولید محصولات متنوعی را برای طیف گسترده‌ای از مشتریان نهایی، نیازمندی‌ها و حوزه‌های کاربردی آن‌ها توسعه و تولید می‌کنند. این نمونه کارها از استاندارد تا محصولات و اجزای سفارشی مطابق با مشخصات مشتری گسترده است. فناوری اطلاعات نقشی حیاتی در این تجارت ایفا می کند: باید آینده نگر، مقیاس پذیر و انعطاف پذیر باشد – ویژگی هایی که SAP S/4HANA ارائه می دهد. با این حال، هر کسی که به پشتیبانی فراتر از استاندارد SAP نیاز دارد، به عنوان مثال در زمینه‌های خرید، زمان‌بندی، موجودی و مدیریت مواد، می‌تواند این مورد را از راه‌حل تعالی زنجیره تامین ifm دریافت کند.

توسط: سارا میکسنر برای ifm

هیچ شکی در آن وجود ندارد: SAP S/4HANA شرکت‌ها را به سرعت در مورد استاندارد SAP به‌سرعت ارتقا می‌دهد، اما همچنان سؤالات بی‌پاسخی را در مورد موضوع بهینه‌سازی موجودی باقی می‌گذارد. به این جمله فکر کنید “هر روز مثل روز خاکستری است”. کارمندان شرکت هایی با قطعات مواد فعال در محدوده شش رقمی به خوبی با این واقعیت آشنا هستند که گاهی اوقات بیش از حد و گاهی اوقات بسیار کم است. به همین ترتیب، اغلب نمی توان دقیقاً تعیین کرد که قطعات بسیار زیاد یا کم استفاده می شود و تقاضای واقعی چقدر است. دقیقاً همین وضعیت است که می تواند نقطه شروع یک پروژه مشترک بین برنامه ریزی مواد، خرید و فناوری اطلاعات باشد تا دریابیم که چگونه کارها می توانند در آینده بهتر عمل کنند.

در نهایت برای آینده مناسب است
در ابتدا، یک مرحله تجزیه و تحلیل دقیق به شناسایی مشکلات کمک می کند. توصیه می‌شود که در اینجا هیچ نکته‌ای را رها نکنید: ارقام کلیدی، نسبت‌های موجودی، ارزش سهام مرده – همه چیز نیاز به بررسی دقیق دارد. در این زمینه، نه تنها بررسی دقیق مسائل عملیاتی، بلکه فرآیندهای پشت سر آنها نیز اهمیت دارد. به هر حال، مسائل موجودی و فرآیند اغلب در شرکت ها دست به دست هم می دهند، بنابراین هماهنگی جنبه مهمی از کل پروژه است. مصاحبه با کاربران کلیدی و همه کنترل‌کننده‌های MRP پشتیبانی بیشتری را فراهم می‌کند. در پایان، نتایج باید در یک برگه مشخصات خلاصه شود. نتیجه اغلب یکسان است: نرم افزار استاندارد SAP برای همه الزامات کافی نیست.

سینی فروشنده را مرتب کنید
با مشخصات موجود می توان مرحله 2 را حل کرد و با ارائه دهندگان راه حل های مناسب تماس گرفت و معرفی کرد. انجام نه. 1 سپس معمولاً برای مرتب کردن چشم انداز فرآیند آشفته است. به عنوان مثال، برنامه‌های Z که در بسیاری از شرکت‌ها وجود دارد یک چالش بزرگ است: در گذشته، به جای ساده‌سازی فرآیندها، یک برنامه Z برای هر موضوع جداگانه نوشته می‌شد. این همیشه منجر به راه‌حل‌های جدید می‌شود. یکی از معایبی که می تواند در دنیای جدید S/4HANA نیز قابل توجه باشد این است که هر تراکنش Z در سیستم S/4HANA مستلزم حداکثر تلاش برای آزمایش است. یک مجموعه استاندارد از قوانین نیز اغلب وجود ندارد. بسیاری از تصمیمات بر اساس تجربه، بلکه بر اساس احساس درونی است. و این دقیقاً همان چیزی است که شرکت های موفق نباید فعالیت کنند.

محور جدید: نرم افزار تدارکات ifm
راه حل برتری زنجیره تامین برای تدارکات از ifm نه تنها می تواند به سرعت، در عرض چند هفته معرفی شود، بلکه به لطف فرآیندهای هماهنگ در سراسر جهان، به سرعت شفافیت بسیار مورد نیاز را در تجارت روزمره برنامه ریزی مواد ارائه می دهد – برای مثال، همان سطح اطلاعات، طرح‌بندی یکسان و نقاط پرش یکسان برای همه همکاران. به این معنی که مشخص است اطلاعات مورد نیاز در کجا قرار دارد، می توان به سرعت آن را فراخوانی کرد و در صورت لزوم قبل از شکایت واحد فروش، مانیتور هشدار فعال می شود تا قطعه گم شده را درخواست کند. بازی با کپسول آتش نشانی به دلیل گم شدن قسمت های مختلف اکنون به گذشته تبدیل شده است. مشکلات قبل از اینکه شخص ثالث متوجه آنها شود حل می شود. راندمان کار به شدت افزایش می یابد. به طور خلاصه: در پیشگیری شکوه وجود دارد.

ایستگاه بعدی: نرم افزار مدیریت موجودی ifm
مانند تدارکات، اغلب عدم شفافیت و ثبات در مدیریت موجودی وجود دارد. معمولاً مشخص نیست که سهام ایمنی از کجا آمده است، برای مثال، یا چه کسی امتیاز سفارش را تنظیم و به روز می کند. استانداردهایی مانند تجزیه و تحلیل ABC یا شبیه سازی به سادگی با ابزارهای موجود امکان پذیر نیستند. یک مشکل در اینجا می تواند این باشد که کارمندان نمی دانند در درجه اول باید از کجا شروع کنند: با تامین کنندگان؟ با سیستم های KANBAN؟ پاسخ این سوالات نرم افزار Supply Chain Excellence for Inventory Management از ifm است. با این نرم‌افزار، کارمندان می‌توانند با لمس یک دکمه، جایی را ببینند که، برای مثال، اقلام با حرکت آهسته در حال انباشته شدن هستند، بدون اینکه منتظر تحلیل‌های کنترل باشند، که به نوبه خود بر اساس ارقام مبهم کاهش ارزش است. همچنین پیشنهاد می‌شود: مجموعه قوانین MRP که دقیقاً مطابق با الزامات فردی شرکت تنظیم شده و از نظر فنی در ابزار ifm یکپارچه شده است.

کاربران همچنین شاهد پیشرفت های قابل توجهی در داده های اصلی بوده اند که اکنون فقط یک بار در ماه به صورت مرکزی به روز می شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش