راه حل های نصب برای همه مناطق غذایی کانکتورهای Food & Beverage Murrelektronik دارای رتبه IP66k یا IP69k هستند. کانکتورهای فولادی M12 از محفظه فولادی ضد زنگ V4A برای افزایش طول عمر استفاده می کنند، در حالی که کانکتورهای Food & Beverage Pro دارای ژاکت پلی پروپیلن آبی یخی هستند تا تشخیص آلودگی را آسان تر کنند. همه محصولات غذایی و آشامیدنی ما مطابق با FDA هستند، مطابق با مقررات بهداشتی EHEDG طراحی شده اند و Ecolab® تست و تایید شده اند. در زمان نصب و پس از آن صرفه جویی کنید راه‌حل‌های اتوماسیون Murrelektronik شرکت‌های صنعت غذا را به جلو می‌برد. از جعبه توزیع غیرفعال فولاد MVP12 گرفته تا ماژول‌های فیلدباس Cube67 با طراحی بهداشتی و خانواده کانکتورهای ما، راه‌حل‌هایی داریم که تلاش‌های سیم‌کشی شما را کاهش می‌دهد و گزینه‌های عیب‌یابی شما را افزایش می‌دهد. پشتیبانی مستمر از مشخصات تا نصب و فراتر از آن، گروه راه حل های سطح بعدی Murrelektronik برای کمک به کل فرآیند وجود خواهد داشت.

صنایع غذایی و آشامیدنی
این صنعت برای تمام امکانات و سیستم های خود از خود فرآوری گرفته تا بسته بندی و پالت سازی نیازهای شدیدی دارد.

فرآیندها و محصولات در صنایع غذایی و آشامیدنی باید الزامات حاکم بر بهداشت، تمیزی و حفاظت در برابر خوردگی را برآورده کنند. توانایی حذف آسان و کامل کثیفی یا سایر آلودگی ها، نیاز اصلی برای این اجزا است. این الزام برای هر سه منطقه اصلی ماشین اعمال می شود.

فناوری‌های آینده‌گرا برای برآوردن تقاضاهای رو به رشد برای انعطاف‌پذیری و مدولار بودن ضروری هستند. استفاده از سنسورها و محرک های سازگار با IO-Link می تواند گام بزرگی در جهت درست باشد.

منطقه خشک
پیشنهادات Murrelektronik
نصب سریع و آسان
ساخت و ساز مدولار
راه حل های آسان برای تمیز کردن
کامپوننت های دارای رتبه C-Track

منطقه مرطوب
Murrelektronik Can
افزایش در دسترس بودن سیستم
ارائه تشخیص جامع
ایده های تمرکززدایی اقتصادی را ارائه می دهد
پیشنهاد محصولات مناسب برای فرآیندهای CIP Cleaning

منطقه تماس با غذا
اجزای Murrelektronik شامل
فولاد ضد زنگ
رتبه IP69K
کابل TPE-S
کیفیت درجه غذا
مقاوم در برابر اسید و محلول قلیایی
H2O2 (پراکسید هیدروژن) مقاوم است
مطابق با FDA

کابینه کنترل
Murrelektronik Has
طیف گسترده محصولات
راه حل های سفارشی
مشاوره کاربردی
محصولات کارآمد انرژی

راه حل های نصب برای همه مناطق غذایی
کانکتورهای Food & Beverage Murrelektronik دارای رتبه IP66k یا IP69k هستند. کانکتورهای فولادی M12 از محفظه فولادی ضد زنگ V4A برای افزایش طول عمر استفاده می کنند، در حالی که کانکتورهای Food & Beverage Pro دارای ژاکت پلی پروپیلن آبی یخی هستند تا تشخیص آلودگی را آسان تر کنند. همه محصولات غذایی و آشامیدنی ما مطابق با FDA هستند، مطابق با مقررات بهداشتی EHEDG طراحی شده اند و Ecolab® تست و تایید شده اند.

در زمان نصب و پس از آن صرفه جویی کنید
راه‌حل‌های اتوماسیون Murrelektronik شرکت‌های صنعت غذا را به جلو می‌برد. از جعبه توزیع غیرفعال فولاد MVP12 گرفته تا ماژول‌های فیلدباس Cube67 با طراحی بهداشتی و خانواده کانکتورهای ما، راه‌حل‌هایی داریم که تلاش‌های سیم‌کشی شما را کاهش می‌دهد و گزینه‌های عیب‌یابی شما را افزایش می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره و فروش